KB: han har marenis i sitt stall om hinken vill tjäna en halv mille igen
Inlägg: 2538741
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Vilka spelare har Rosell i sitt stall? Känns ju som att det är större sannolikhet att en spelare från Mickes stall signar för MoDo än från någon annan agent. Mickes kärlek till Hinken verkar vara enorm!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
njuter än jag😊 tog mig friheten att köpa en segerwhiskey som jag lovade mig om vi gick upp till shl. Sitter och smuttar på den och njuter av livet som modoit! De börjar smälta in nu! Fyfan vad underbart!
+ 4