+ 1
Inlägg: 2538760
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Vigneault har fått nej av HV71 enligt Hockeynews. Erbjuds till andra SHL-klubbar.
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Ser inte riktigt var vi skulle få plats med Vigneault om jag ska vara ärlig. Farligt att bli för sentimental nu.
+ 6
Exakt den tanken har jag haft hela tiden.
Du kan hockey! 😉
Kring lagbygget!
Jag tror Big Sam har avvaktat sin förhandling med HV tills han vet vilka möjlighet han har.
Ska jag spela 3: center i något lag i SHL vill jag göra det i MoDo.
Han har haft kontakt hela tiden med Woods och Hinken och Aagaard.