Inlägg: 2538780
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: tog en Glenfiddich mild rökighet ^^ fega där jag. Ingen whisky kännare direkt men tycker den är go iallafall likt modos sista seger😉🥳
+ 2
Vad vart det för sort?😛
Rökig?