+ 1
Inlägg: 2538834
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller den här...
En som jag alltid brukar ta fram när vänner gnyr över rökiga wiskyn.
Den funkar jämt! 😉😜
Fin sam fan!
En som jag alltid brukar ta fram när vänner gnyr över rökiga wiskyn.
Den funkar jämt! 😉😜
Fin sam fan!
Nja.. Prova den här .. Den ligger fint i munnen.
Den funkar 😉