Nucky: Svårt att inte ta tillbaka killen. Han är klass rakt igenom.
Inlägg: 2538849
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Man älskar ju Big Sam, men vi har redan ett problem med att vi måste hoppas på att ett gäng spelare ska leva upp till att leverera som en andrakedja i SHL. Tar vi in honom så måste vi helt plötsligt putta upp någon till första också.
Näe, gör ont men jag ser verkligen ingen plats för honom.
Näe, gör ont men jag ser verkligen ingen plats för honom.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Karlin gillade Vigge också. Han uttalade sig flera gånger om att Vigge var lätt att coacha. -"Han gjorde som man sa" typ.
Med Vigge blir det tuff konkurrens på centersidan i 2-4 linan. Nieder blir nog ytterforward då.
Med Vigge blir det tuff konkurrens på centersidan i 2-4 linan. Nieder blir nog ytterforward då.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Dock väldigt fullt i 3/4 men blir intressant att se hur Hinken resonerar
+ 1