+ 3
Inlägg: 2538871
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21:
Jag vill nog ha det så här:
Norlinder - Bernardt
Rundblad - Näsen
Brickley - Hägg
# Norlinder är en Näsen 2.0
Han var en likadan spelare men lite vassare i sin skridskoåkning.
Jag tror Bernardt och Norlinder kommer att trivas ihop!
# Runblad kan bli en bra läromästare åt Näsen, han var lika vass i sin ungdom med sina passningar och spel på blå linjen,
I dag blir han en trygghet som tar ansvaret bakåt.
# Jag tror inte Hägg har någon prestige att han måste spela i ett toppbackpar.
han kommer få mycket istid i BP m.m..
Samt så kommer han kunna vara en bra läromästare och trygghet åt Brickley.
Jag tror Hägg kan coacha honom väldigt bra?
Jag vill nog ha det så här:
Norlinder - Bernardt
Rundblad - Näsen
Brickley - Hägg
# Norlinder är en Näsen 2.0
Han var en likadan spelare men lite vassare i sin skridskoåkning.
Jag tror Bernardt och Norlinder kommer att trivas ihop!
# Runblad kan bli en bra läromästare åt Näsen, han var lika vass i sin ungdom med sina passningar och spel på blå linjen,
I dag blir han en trygghet som tar ansvaret bakåt.
# Jag tror inte Hägg har någon prestige att han måste spela i ett toppbackpar.
han kommer få mycket istid i BP m.m..
Samt så kommer han kunna vara en bra läromästare och trygghet åt Brickley.
Jag tror Hägg kan coacha honom väldigt bra?
+ 4
Sv: Silly season
hockey_21: Jag tycker Folin var en av få som visade SHL-klass av våra backar i slutspelet. Gör aldrig några misstag, lägger ofta sarg ut och spelar enkelt. Han var nog den enda av backarna som aldrig drog iväg en endaste indianare under hela slutspelet
+ 3
Hägg Norlinder
Bernhardt Rundblad
Näsen Brickley