+ 5
Inlägg: 2540211
Svarskommentarer
Sv: Silly season
henkeiskogen: Ecke betalade 28,000 för 40 poäng. Kapanen och Hinken får nu betala 300,000 för nåt liknande. Inflationen är otrolig!
+ 2
Sv: Silly season
Jag drar till med en bömb och säger att MoDos 1a center också heter Dickinson! Det skulle va nått det 😎
+ 1
www.eliteprospects.com/player/10881/mats-zuccarello