{5647}: synd, tyckte han bidrog jävlar mycket offensivt! Borde va en tillgång men det är vad jag tycker...
Inlägg: 2541110
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bössa 68: Jag tycker också att han bidrog. Han vara ett orosmoment för motståndarna i och med hans extrema snabbhet, men det var i allsvenskan och i ett topplag.
+ 1
Sv: Silly season
Bössa 68: Vad jag tycker: Nästan helt utan spelsinne, åker runt runt utan en tanke på vad nästa steg ska bli
+ 1