{9682}: Vad är hinken i för läge nu tro? fortfarande "velande" kring vilka man ska behålla eller fokus på vilka man ska ta in? Inte vet väl jag, men känns som det är lite för lite information från officiellt håll såhär 3 veckor senare. Men jag ger ju mitt fulla förtroende till Hinken och hans mannar, är väl mer att jag saknar information om vad som händer. Man är väl rädd för att vi står stilla och ingenting händer 😂
+ 1