Silly: tänker att forwards som ska tillsättas nu är ämnat för 1a linare i första hand. Våran första lina med Woods, big d och agaard bör få förtroende att leda 2a i shl. Första linan vill jag se spelare med hög potential.. bara en tanke
Inlägg: 2542892
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Werner:
Han gjorde succe i Rögle.
6 poäng på 1: a 7 matcherna sedan åkte han på en handskada?
Jag tror att han är virke för att spela i en 1: lina.
Riktig snabb och ett snabbt hårt skott!
Han gjorde succe i Rögle.
6 poäng på 1: a 7 matcherna sedan åkte han på en handskada?
Jag tror att han är virke för att spela i en 1: lina.
Riktig snabb och ett snabbt hårt skott!
+ 1