+ 1
Inlägg: 2543453
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SuneMangs: Det var i Brynäs det. Som Costanza skrev lätt att bli förvirrad i Brynäs.
+ 5
Det stora problemet är att han håller i pucken alldeles för länge och är väldigt ojämn. Hoppas för er skull att det funkar bättre hos er, för han har en tendens att vara komplett osynlig i många matcher i rad, för att sedan göra 2-3 poäng i en match och sedan bli osynlig igen. Och när han inte producerar tar han oerhört idiotiska utvisingar.