+ 1
Inlägg: 2543861
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Jo, filmningar är ju svårt att bedöma.
Hemmasupportrar friar ju generellt, medan bortasupportrar generellt fäller.
Har vädrat mitt missnöje vad det gäller Dimas (och även Rödins) filmningar här på Hs, så kanske inget lysande hemmasupporterexempel jag
Jo, filmningar är ju svårt att bedöma.
Hemmasupportrar friar ju generellt, medan bortasupportrar generellt fäller.
Har vädrat mitt missnöje vad det gäller Dimas (och även Rödins) filmningar här på Hs, så kanske inget lysande hemmasupporterexempel jag
Du är juste så får erkänna att jag bara bråkar har inget direkt uppfattning om filmande, skulle gissa att spelare generellt filmar mkt mindre än vad som påstås.