Snipan: Sedan tror jag det kommer värvas två till lekkompisar till Dima i förstalinan.
Inlägg: 2544300
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Brander: Satsar vi verkligen på Timashov?
Tycker att han verkar ha lite hängskalle, har kollat en del på Brynäs matcher sedan han anslöt.
Tycker han var väldigt bra i början men föll sedan ifrån rätt rejält och han var inget vidare i kvalet mot Malmö.
Tveksam värvning om han ska vara ledande spelare, då måste han höja sig rejält!
Tycker att han verkar ha lite hängskalle, har kollat en del på Brynäs matcher sedan han anslöt.
Tycker han var väldigt bra i början men föll sedan ifrån rätt rejält och han var inget vidare i kvalet mot Malmö.
Tveksam värvning om han ska vara ledande spelare, då måste han höja sig rejält!