+ 5
Inlägg: 2544421
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sen ska vi väl in med en sheriff på backsidan också, men jag antar att han lika gärna kan bli extraback...
+ 1
Dessutom tror jag Timas hängskalle inte har en chans mot alla hängskallar med gamnackar härinne :) Trevlig Helg alla MoDoiter o andra trevliga såklart.
Kommande vecka kanske en o annan tjeck ansluter, vem vet?
Så jävla skönt att vi kan diskutera nyförvärv i stället för att bli sönderköpta igen