Inlägg: 2545088
Svarskommentarer
Sv: Silly season
+ 2
Sv: Silly season
Lagomt stressad man blir över att dessa spelare kommer finnas i våra konkurrenter nästa säsong. Det är inga dåliga spelare.
+ 2
Kanske lite Gay också,
Det går hem i Sundsvall ! .-)
Och även i Umeå ..