{10015}: Staffan och Fredrik hade spelsinne. Petter, Sanny, Renberg och sådana där kan de spola.
Inlägg: 2545227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Vilken säsong han har haft Guden..
Först tar han upp oss i SHL och blir slutspelets bästa målvakt.
Sedan rundar han av säsongen med att Lettlands tar sin 1:a WM medalj!
Undrar vad han får för kontrakt nu?
Skaplig bra förhandlingslöge?
Vilken säsong han har haft Guden..
Först tar han upp oss i SHL och blir slutspelets bästa målvakt.
Sedan rundar han av säsongen med att Lettlands tar sin 1:a WM medalj!
Undrar vad han får för kontrakt nu?
Skaplig bra förhandlingslöge?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Har överseende/inte så mycket åsikter kring Sanny och Petter. Agget mot dem känns mest som det grundar sig i petigheter.