+ 1
Inlägg: 2545321
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Elliot12: Kommer han in är det nog för att någon annan spelare valt att lämna oss. Och det måste typ vara Adam Pettersson då som vill lämna. Ser inte Vigge som en ytter..
Vigneault är han tänkt till er första kedja? Isåfall kan ni nog ge upp redan nu.