Tjena, har vi köpt nån idag? Har varit ute på lite grejer.
Inlägg: 2546510
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: fick precis sms. JAG har tydligen köpt grejer. Paket från MoDo Hockeyshop finns att hämta på Kyrkbytorget. Vilka vill ha bilder där jag provar kollektionen senare?
+ 6