+ 3
Inlägg: 2547964
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nu behöver det inte hänga ihop med att man inte har ett stort Modo hjärta,
Det kan ju också vara andra anledningar som gör att man lämnar.
- Det kan vara kemin med tränaren som inte stämmer.
- Kemin med någon eller flera andra lagkamrater som inte stämmer.
- Det kan vara att man känner att jag måste få en nystart,
jag får inte den roll jag önskar att ha i ett lag.
Men den andra klubben saknar en sådan spelare och dom vill ha mig?
Ska vi säga nej till Oskar Stål Lyrenäs om han vill tillbaka hit?
Nu tror ju inte jag i och för sig att Lyrenäs har ett starkt Modohjärta?
Men om man skulle vilja komma, När han en gång har lämnat för att det inte fanns någon plats för honom?
Nu behöver det inte hänga ihop med att man inte har ett stort Modo hjärta,
Det kan ju också vara andra anledningar som gör att man lämnar.
- Det kan vara kemin med tränaren som inte stämmer.
- Kemin med någon eller flera andra lagkamrater som inte stämmer.
- Det kan vara att man känner att jag måste få en nystart,
jag får inte den roll jag önskar att ha i ett lag.
Men den andra klubben saknar en sådan spelare och dom vill ha mig?
Ska vi säga nej till Oskar Stål Lyrenäs om han vill tillbaka hit?
Nu tror ju inte jag i och för sig att Lyrenäs har ett starkt Modohjärta?
Men om man skulle vilja komma, När han en gång har lämnat för att det inte fanns någon plats för honom?
+ 1
Jag har exempelvis mer förtroende för att Theo Jacobsson skulle vara trogen MoDo om han får ett genombrott än Strömgren såklart.