Inlägg: 2547976
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
😁😁😁
Dom är roliga aftonbladet!
Lägger upp en rubrik om Hermans skada och kalla det för ett madrömsbesked för HV71.
Som det vore Lyrenäs eller Brännström som var skadad
😁😁😁
Dom är roliga aftonbladet!
Lägger upp en rubrik om Hermans skada och kalla det för ett madrömsbesked för HV71.
Som det vore Lyrenäs eller Brännström som var skadad
+ 1
Jag tror att Wallinder fått en liknande utveckling hos oss om vi hade haft Karlin också, men nu är det bara att erkänna. Han levde inte upp till sin potential från oss.