Silly: Lät inte hända men det skulle vara väldigt intressant att se hur en allsvensk top trupp - iaf tilltänkt top - klarade sig i SHL.
Inlägg: 2548397
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}:
Får vi tillbaka våra 6 mille då :-)
Eller skall Brynäs betala Malmö 6 mille? :-)
Får vi tillbaka våra 6 mille då :-)
Eller skall Brynäs betala Malmö 6 mille? :-)
+ 2