+ 1
Inlägg: 2548682
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nej, det coolaste är att vända ett underläge på det sättet vi gjorde. Var helt uträknade men stod som segrare till slut. Nollade SHL-laget på sin hemmaplan i sjunde matchen dessutom.
Minns mycket väl både 1979 och 2007. Var dock knappast igår. Ni borde förresten ha vunnit 1994, 1998 och 1999 också.
Nej, det coolaste är att vända ett underläge på det sättet vi gjorde. Var helt uträknade men stod som segrare till slut. Nollade SHL-laget på sin hemmaplan i sjunde matchen dessutom.
Minns mycket väl både 1979 och 2007. Var dock knappast igår. Ni borde förresten ha vunnit 1994, 1998 och 1999 också.
+ 1
Coolast är väl ändå att vinnaSM-finalen på neutral mark?
Det är klart att det är häftigt att vinna allsvenskan för all del, men det kommer aldrig nära ett SM-guld ändå. Det är inte direkt så att sista april kommer att nämnas i MoDos rullor som 79 och 07...