+ 6
Inlägg: 2549090
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox: Otrolig sport man följer ändå. Så här såg det ut för två år sedan, snackades om Hockeyettan då. Nu är vi i SHL. Går fort i hockey som man säger. 🙏🏻
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox:
Lite orolig inför 23/24. Tycker att vi gjort det vi kan i nuläget. Min förhoppning är att en 6-7 av spelarna kan lyfta sig.
Lite orolig inför 23/24. Tycker att vi gjort det vi kan i nuläget. Min förhoppning är att en 6-7 av spelarna kan lyfta sig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox: eldningsförbudet gäller inte på egen trädgård osv så kör hårt ni som kan! 😅
+ 1
Känner ännu sinnesfrid och blir jag det minsta orolig så kollar jag 7:e matchen igen. Då blir allt bra igen. -Trots förhållandevis hög ålder, men ändå ingen ålder på en häst, så känns matchen spännande. Jävligt konstigt för jag vet ju hur det går men MoDo berör alltid.
Ingen riktig koll på hur vi ser ut just nu men tänker att det blir ett bra år i år också. Efter midsommar ska jag börja oroa mig över att vi inte har en målis men den här veckan ligger jag lågt.
Glad midsommar, tänk på att det är eldningsförbud även efter några bärs!