puffe: SHL krävde det. Och hade det inte varit för kommundoping och TV-antal hade det inte funnits en chans i världen att de hade fixat det. Då hade de blivit tvungna att stanna i HA tills de blivit mognat. Hade varit bättre för alla inblandade.
Inlägg: 2549292
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ok, så SHL ska bestämma vad som är bäst för svensk hockey? Med detta sagt, vill du se en serie, typ Hockeyallsvenskan, där de mest besuttna lagen(Brynäs,AIK,Djurgården) får betydligt mer pengar än de fattiga kusinerna från landet? Du tror inte att det dödar intresset rejält, om ett redan stort gap fördjupas genom att lag med fler supportrar får merparten av pengarna?
+ 8