+ 2
Inlägg: 2549302
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Önskar att vi kan få upp lite fler lag från Småland. 8 av 28 lag i de två toppdivisionerna är långt ifrån tillräckligt. Blir bara ett lag per ~100 000 invånare.
+ 1
Kristianstad har helt enkelt aldrig haft förutsättningarna för HA, tråkigt nog. Bråk med supportrar, undermålig islada och dålig uppbackning från kommun och andra aktörer.
Västervik är det andra laget som är i lite samma sits. Får se hur det går för dem framöver nu när de fått en livlina och har arenan på gång.