+ 1
Inlägg: 2549953
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sheary signade 3 år med Tampa, så det närmaste MoDo han kommer är väl grillfest hos Hedman
+ 1
Sv: Silly season
Hörrni gänget, jag vet inte hur det är med er. MEN jag är rätt så nöjd med Silly så här långt.
*Vi har fyllt på från toppen med Ruohomaa, Sampo och väntar på en tredje poänglirare.
*Lehtinen som i mina ögon har tre starka säsonger bakom sig och utvecklingsbar, kan bli spännande som duo tillsammans med OEE.
*Backsidan är spetsad med Rundbland och Rubins.
*Kontinuitet: Vi har stommen kvar och rubbar inte gruppdynamiken totalt. Visst många nya men ledarstaben intakt och stora delar av fjolårstruppen är kvar.
*Centersidan: Vi har bra bredd och konkurrens. Tåliga mot avstängningar, skador och sjukdomar.
*Vi har pengar kvar att spendera!
Blir kul det här!
*Vi har fyllt på från toppen med Ruohomaa, Sampo och väntar på en tredje poänglirare.
*Lehtinen som i mina ögon har tre starka säsonger bakom sig och utvecklingsbar, kan bli spännande som duo tillsammans med OEE.
*Backsidan är spetsad med Rundbland och Rubins.
*Kontinuitet: Vi har stommen kvar och rubbar inte gruppdynamiken totalt. Visst många nya men ledarstaben intakt och stora delar av fjolårstruppen är kvar.
*Centersidan: Vi har bra bredd och konkurrens. Tåliga mot avstängningar, skador och sjukdomar.
*Vi har pengar kvar att spendera!
Blir kul det här!
+ 23
Sitter förmodligen i förhandlingar med någon klubb där de inte är överens om längden på kontraktet.
Men blir gärna motbevisad, konstigare saker har ju hänt.