Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Ja, när frågan var ställd på det viset, så stämmer det faktiskt. Sedan hur bra dom var där eller vad Timrå betytt har ju faktiskt ingen relevans på frågan.