+ 8
Inlägg: 2551052
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Det som dock talar starkast för oss gentemot förmodade bottenkonkurrenter tror jag är den solida grund klubben numer står på med björnstark ekonomi, trygg ledning och enade fans.
Vi är i ett HELT annat läge än exempelvis LHC och MIF vilket över tid blir otroligt viktigt.
Lägg till Sveriges starkaste hockeykultur och Bernie i högform så ser det bra ut ;)
Vi är i ett HELT annat läge än exempelvis LHC och MIF vilket över tid blir otroligt viktigt.
Lägg till Sveriges starkaste hockeykultur och Bernie i högform så ser det bra ut ;)
+ 1
Och med det sagt förutsätter jag att alla nyförvärv ska motsvara förväntningarna.
Det är vad som behövs ifall vi ska slippa hamna på plats 13-14.