Inlägg: 2551690
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KulaShaker: återstår att se.. däremot tycker jag faktiskt allsvenskan var riktigt underhållande. Det jag däremot avskyr är hur rö***ullade allsvenska lagen och organisationerna blir av shl.
Hela upplägget med fallskärmar och skit är ren och skär doping.
Hela upplägget med fallskärmar och skit är ren och skär doping.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KulaShaker: Vilken tur för dig då att ditt lag har bytt till Sveriges mest underhållande liga.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KulaShaker: Ja men ha så kul nere i Västervik å deras hall en måndagkväll !!
+ 2
Inte orkat läsa så noga då SHL är en relativt tråkig och ointressant liga.