{10015}: Jo, men man är ändå nöjda på Lövenforumet. En perfekt värvning helt enkelt. Själv är jag verkligen inte imponerad. Jag tycker förvisso att det är en spelartyp de kan behöva, men då framförallt i förstakedjorna som riskerar bli ganska svaga defensivt båda två.
Inlägg: 2552767
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Detta kan ju inget annat än betyda att Freddan och framförallt Wiklund börjat sjunga på sin sista refräng där.
Sv: Silly season
{5647}: Och när dom väl fyller på längre ner i kedjorna vilket dom har behövt, ja då tar man in ännu en lättviktare..
+ 1