+ 1
Inlägg: 2552946
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Men snälla, inte som att de här spelarna kommer fram regelbundet direkt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Jag trodde Loob hängde där också, det borde den göra kan man tycka.
Jag trodde Loob hängde där också, det borde den göra kan man tycka.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Vi har slutat hänga nummer och kör bara förtjänstfanor så det är ett icke-problem.
+ 2
Varför skall ett nummer vara heligt?
Vad hamnar vi då om 50 -100 år.
Förbjudet att ha höga nummer och av dom lägre hänger nästan alla i taket eftersom övik vräker ut duktiga hockeylirare.
När Hedman kommer hem tar han 7: an och sedan hänger den i taket?
Snart hänger sedinarnas i taket också?
I Löfbergs Arena så ser det ut så här.
#9 – Thomas Rundqvis
#9 – Ulf Sterner
Men dom har ju båda fötterna på jorden också!