Inlägg: 2552998
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: kan vara ett led i att ingen individ ska vara större än någon annan i föreningen och induvidualismen är nästan något fult. Flera föreningar jobbar på det sättet som modo också gör. Kommer du då som målvakt till en sån förening så hade jag nog också tänkt så med min hjälmdesign.
+ 2
Sv: Silly season
Bad_Brett: tycker även Ullmark haft rätt speciella masker. Hos oss hade han Bowser på hela hjälmen, i Buffalo körde han typ en Minion-mask. Är väl bara nu i Boston han haft tråkiga masker då de verkar mer strikta med maskdesignen.
+ 2
Sv: Silly season
Bad_Brett: Så otroligt generiska. Nygrens är väl mest intressant då den innehåller bron och en strömming, det säger en del.




Kolla maskerna Krizan och Zajkowski hade och jämför med detta. Eller kungen Stefan liv som hade sig själv som Shrek och Johan Davidsson som åsnan på masken. Vid något annat tillfälle hade han Britney Spears.
Man diskutera var gränsen går och det blir för spexigt, men att bara ha variationer av logotypen är grymt tråkigt.