Inlägg: 2553509
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Enligt Micke Rosell på Twitter så har en spelare sajnat för SHL. Troligtvis inte MoDo, men man kan alltid hoppas!
Tack. Letade men lyckades inte hitta den.