+ 5
Inlägg: 2553729
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Om MoDo satsar på ännu mer fart så kan denna säsong bli väldigt intressant. Tyckte laget spelade grym hockey i HA. Passningsspelet håller väldigt hög kvalitet. Jag & Kulltorp hoppas på en tiondeplats.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag gillar Brickan. Han är ung och kan spela flera roller. Glad att han följde med upp.
+ 2
Ja han är tror jag på.
Sen är spänd på dansken men mer osäker.
På backsidan tror jag Brickley blir en positiv överraskning, även om andra backar kanske kommer vara bättre.