+ 7
Inlägg: 2554766
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag har lite svårt och tro att spelarna i Leksand kommer att ge järnet i år när de förmodligen vet att de kommer att få en ny (frisk) tränare efter halva säsongen, importerna i sedvanlig ordning lär väl glida omkring och prestera precis tillräckligt för innehållet i lönekuvertet varje månad,
Leksand riskerar att hamna vid de nedre tabellsträcken i år?!
Jag har lite svårt och tro att spelarna i Leksand kommer att ge järnet i år när de förmodligen vet att de kommer att få en ny (frisk) tränare efter halva säsongen, importerna i sedvanlig ordning lär väl glida omkring och prestera precis tillräckligt för innehållet i lönekuvertet varje månad,
Leksand riskerar att hamna vid de nedre tabellsträcken i år?!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har ju börjat jobba idag så ingen träning för min del idag , å Inget på MoDo channel heller ?
Sjukdomen är såklart i allra högsta grad på riktigt, men litar inte på att det hade sett likadant ut om han fått chansen att träna ett NHL-lag till exempel.
Jag gissar att han är borta från Leksands bås före jul.