+ 6
Inlägg: 2554853
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Spö ska de få! MoDo har vattnet på sin sida! Dicken & Vigge tror jag stenhårt på. Finnarna i förstalinan kommer ju ändå att slakta SHL dagligen. Man myser lite...
+ 6
De får gärna floppa kommande vinter, för nu när vi spelar i samma liga har jag svårt att unna legoknektarna framgång.