+ 1
Inlägg: 2554912
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Gällande det sista så kan vi ju fortfarande hamna i ett sånt läge. Jag vågar inte säga nåt alls förrän denna säsong är avslutad, då säsongen kommer bli mycket tuff som det känns på förhand iallafall.
+ 1
Hinken med fallskärmspengar, inte ens sportsligt rättvist - upp/nedflyttningssystemet skulle garanterat göras om på studs.
Men är glad att vi hann gå upp för egen maskin, tycker synd om klubbar/supportrar som ev. skulle "tvångsuppflyttas" om man skulle uttöka ligan.