+ 1
Inlägg: 2555623
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: "Ratad av 2 SHL lag" Niederbach valde ju själv att dra till Rögle från Frölunda så vad snackar du ens om? Förra året kom våran "spetsforward" den 20:e Augusti och vi är fortfarande inte där ännu... Lär landa något till innan säsongen börjar.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Tambellini fixade vi den 10 oktober till HA-truppen. Googla killen!
+ 7
Ok, och när kommer den där ”spetsforwarden” då? Alcén pratade redan i juni/juli förra året att en spetsforward skulle in. Han kom aldrig… Roligt att man blir kallad ett ”nöt” när man är inne i er bok och poängterar att en spelare som blivit ratad av 2 SHL lag nu ska spela i er 1:a kedja…
Vet inte hur många gånger du varit inne i Brynäs boken med diverse kommentarer, men jag vet inte om du blivit kallad ”nöt”?…