+ 6
Inlägg: 2555680
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jo, Kenttä har ju ärligt sagt att han gärna tar in stor talang och sen så får klubben och Umeå ta hand om karaktären. Det kan senare bli så att en som Belov sitter och skriker efter kokain på Lion Bar, men det är strider en toppklubb får ta. En vacker kväll ligger stjärnorna rätt på himlen och jag tror att det blir en HA-final i Umeå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Är hinken verkligen så noga med det? Ruohooma och Timashov är två väldigt bra exemplar på folk som varit stökiga runt om sina organisationer.
+ 1
Vi hade exempelvis ett mycket bredare lag.
Jag undrar också om det finns en röd tråd gällande vad man vill spela för hockey. Jag menar, vi gick efter bra fart och och passningsspel.
SSK har gått hårdare på defensiv kompetens och tyngd osv. Hur har Brynäs tänkt spela och är de spelare man tagit in anpassade efter det?
Hur är karaktären på spelarna? Jag vet att Hinken är noga med den, medan Kenttä tagit in flera spelare som är kända för tveksam karaktär. Senast Meyer...