+ 1
Inlägg: 2555687
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gillar Ruohomaas grinighet och vinnarskalle. Påminner om Sundström.
+ 12
Ruohomaa har väl inte gjort sig känd som någon som bråkat? Han är iofs känd för att ställa krav på sig själv och andra, men jag vet inte om det i sig är att bråka.
Hela vintern pratade spelare, ledare och journalister om hur fantastiskt bra stämning det var i gruppen.