+ 4
Inlägg: 2556016
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Vigge & Walli på nya äventyr. Bara två spelare jag kan ha lite tveksamheter kring och det är Woody och Dansken. Gröthockeyn i SHL kan bli tuffare för dem. Båda är smarta, lojala och hoppas att de stångar sig förbi detta och fortsätter producera.
+ 1
Liksom det hade gjort ont att se laget utarmas igen om vi råkat förlora sista matchen.
Nu är det bara lite vemodigt att alla inte kan följa med på resan , men sunt med lite malört i glädjebägaren,.
Tror Vigneault gör en kanonsäsong nu när han slipper umgås med Åsa-Nisse mer än 4 dagar kommande säsong. Skönt att han är 'hemma' igen