Inlägg: 2556076
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: "stad som luktar"?? Väldigt sällan vi har dagar då det luktar starkt från fabriken!
Är Wifsta/Östrand luktfritt?
Är Wifsta/Östrand luktfritt?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Hört att han inte fick ha snedlugg för mittbenan och det var alltså därför han drog.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: "En sunkig stad som luktar"
Och Östrand doftar nyponrosor menar du?
Och Östrand doftar nyponrosor menar du?
+ 3
Läs det du skrev igen. Om han nu tagit skit i 3,5 år och lessnat, tror du han kommer fortsätta ta skit i 3,5 år till då och göra det han ej vill göra? Finns endast ett svar.