+ 1
Inlägg: 2557461
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Tror det kommer hålla sig kalla och låta Theodor testa i första kedjan en bra stund.
Om inte en riktig sniper dyker upp så klart.
Om inte en riktig sniper dyker upp så klart.
+ 1
Sv: Silly season
Nucky: Inte omöjligt att Timashov ligger och lurar i vassen också för att ha en bra och bred trupp. Tyckte det var märkligt att Hinken slutförhandlade så tidigt med Dima. Han är inte riktigt den där liraren med högerslägga som MoDo nu söker .
+ 2
Nån som sett träningarna och vet ifall Woods kör för fullt eller ifall han fortfarande måste hålla igen lite pga den gamla skadan?
Han var inte med mot ÖIK och detta var enligt deras gemensamma rehab-plan.
Jag trodde innan att han var helt återställd och kunde köra stenhårt gällande träningar och matchning osv.