+ 3
Inlägg: 2557621
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag har sagt redan inför att det inte är någon idé att sätta Niederbach där, han har inte verktygen för tillfället. Lägger inte alls särskilt stor vikt vid första träningsmatchen överhuvudtaget. Bara slöseri när det finns risk att vi startar säsongen med laget som det ser ut nu.
Man gör ett gediget jobb med att bygga truppen långsiktigt, satsar på talangfulla, unga spelare som har rätt driv och inställning men om någon av dessa inte gör hattrick i första träningsmatchen så ska tombolan fram.
Eller hur menar du?