+ 2
Inlägg: 2557692
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Klart dom gjorde det men har svårt att se att dom käkar upp så mycket av budgeten. Vad tjänar exempelvis Aagaard i SHL nu? 100k? Om ens det. Som sagt har svårt att få ihop det om nu inte Hinken har en rätt stor säck med pengar kvar att handla för.
Lönerna för en del gick upp i SHL, inte otänkbart att AP/EJK/Ohlsson exv tjänar 75-80,
Skulle tro att Aagaard/Woods/JD ligger där med.
Rundblad/Rouhomaa kan nog ligga 250+