gurkan1921: Kanske bara kommer vila matcher och träna på försäsongen? Känner att det inte är värt att köra honom för tidigt
Inlägg: 2557993
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Han har säkert fått lite känningar när han kört hårt på is, så det blir gymmet någon dag eller tre. Givetvis inte helt optimalt, men förmodligen mest en säkerhetsåtgärd