Smurfen: Vi har väl en bit över 2000 säsongskort som säkert räknas in där.
Inlägg: 2558071
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Har vi verkligen sålt så många kort som 2000?! Senaste säsongerna har vi legat mellan 1000-1400, så låter ju fantastiskt i såna fall.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Vore intressant att se medlemsantalet över tid. Peakade väl säsongen vi åkte ur Elitserien, flåt töntnamnet är ju SHL.
Men hur stor andel nya medlemmar från nedflyttning är fortfarande med på båten.
Men hur stor andel nya medlemmar från nedflyttning är fortfarande med på båten.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: hade varit intressant att se vart vi står med säsongskort inför denna säsong. Hur många som är på ståplats och på sittplats. Förra året när jag frågade Jon så skulle dem redovisa det i slutet av säsongen och inte innan.