S-vikaren: Tack för tips! Det enda luriga är att man tecknar 6 mån-abonnemang, frågan är om erbjudandet gäller även efter 6 mån? Kanske säkrast att gå på 12 månader för 449 ändå🤷
Inlägg: 2558128
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brander: Jag har kört 6 månader i tre år nu. Förvisso aktiverade jag medvetet efter omgång 6-7 för att det skulle räcka serien ut. Om man vill fortsätta se (slutspel) vilket jag valt dessa år har Cmore abonnemanget fortsatt men med höjd/normal månadskostnad men det har det varit värt. Jag avslutade så fort första "extra månaden" påbörjats.
+ 1