Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{297}: eftersom du var för liten då Olle, så bjuder jag på minnesvärda bilder från en häftig kvartsfinalserie

Ogillar du det du ser kan du alltid njuta av kommentatorns härliga uttal 'det blir en tjunde match...' minns inte hur den gick dock


www.youtube.com/watch?v=7K8j7w-mEXk