+ 2
Inlägg: 2559310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Sen vad är det för diskussioner många utav er bidrar med här inne? " Öööööh MoDo åket ur" "sämre lag än när vi åkte ur" bla bla bla. Men för all del det är otroligt skönt att se hur många av er som mår dåligt över att MoDo gick upp.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: sen vad det är för ”vapen” det kan man ju fråga sig. Det är som nån snubbe som vann drömvinsten på lotto för 16 år sedan, söp bort allt och nu sitter och skryter om när han vann drömvinsten för 16 år sedan.
+ 3
På något sätt får jag för mig att det är ni i den här boken som älskar att ha det där som ett vapen att använda när diskussioner av olika anledningar haltar.